21 kwietnia 2013

Oceanic AA Intensive Therapy - zmarszczki mimiczne

Esencja na zmarszczki mimiczne

Działanie: Preparat zawiera układ biomimetycznych peptydów, które zmniejszając kurczliwość mięśni twarzy, widocznie spłycają zmarszczki mimiczne. Formuła ChroNOline i biotyna zapobiegają utracie elastyczności włókien kolagenu i elastyny, a także pobudzają ich odnowę. Obecność filtrów UVA/UVB (SPF 15) chroni przed fotostarzeniem skóry, a witamina E łagodzi skutki stresu oksydacyjnego związanego ze stresem i negatywnym oddziaływaniem czynników zewnętrznych.

Wskazania: Do skóry zmęczonej, z widocznymi zmarszczkami, narażonej na szkodliwe działanie środowiska zewnętrznego (smog, klimatyzacja, promieniowanie UV).
Dla osób powyżej 25 roku życia.

Dawkowanie: 2-3 razy dziennie nakładać na skórę. W okolicach narażonych na powstawanie zmarszczek mimicznych zaleca się częstszą miejscową aplikację. Preparat przeznaczony do codziennego stosowania.



Esencję kupiłam nie przez przypadek, lecz za sprawą cudownych efektów, jakie zaobserwowałam u mojego Lubego, który stosował preparat przez kilka tygodni. Nie wiedzieć, dlaczego nie wykorzystałam wówczas faktu posiadania tego produktu w swojej łazience i nie przetestowałam go. Jednakże biorąc pod uwagę, że mój zachwyt - co do efektywności i rezultatów finalnych kuracji - nie miał końca, nie pozostałam gorsza i podczas wizyty w Polsce nabyłam ów kosmetyk.




Kosmetyk został zamknięty w poręcznym i praktycznym opakowaniu typu airless, za co przyznaję dużego plusa, ponieważ nie przepadam za wpychaniem paluchów do słoiczka i przenoszeniem drobnoustrojów do jego zawartości. Plastikowy, miły dla oka, estetyczny. Nie wypluwa nadmiernej ilości kosmetyku, choć sprawia pewne trudności w dozowaniu pożądanych ilości.

Punktacja: 4,5/6





Konsystencja - lekka kremowa, ale spoista.
Kolor - klasyczny odcień bieli.
Zapach - subtelny i przyjemny, kosmetyczny.

Punktacja: 5/6





Łatwa, przyjemna i przede wszystkim higieniczna. Miewałam jednak problemy z dozowaniem kremu w pożądanych ilościach, ale z czasem znalazłam „złoty środek”. Kremowa, zwarta konsystencja sprawia, że kosmetyk nie spływa. Łatwo się rozprowadza na powierzchni skóry i stosunkowo szybko się wchłania.

Punktacja: 4,5/6






Esencję stosowałam przez okres około 5-6 miesięcy, 2 razy dziennie: rano i wieczorem w okolicach oczu i czoła.
Bezpośrednio po aplikacji skóra jest napięta, wygładzona, elastyczna. Krem utrzymuje odpowiedni poziom nawilżenia, daje wrażenie odprężenia. Należy uważać, aby krem nie dostał się do spojówki oka, ponieważ może je podrażnić.
Rzeczywiście, miewałam odczucie subtelnego ograniczenia pracy mięśni, ale jedynie w okolicy czoła. Niestety w przypadku mojej mieszanej cery nie sprawdził się jako baza pod makijaż. Sprawiał, że korektor i podkład ulegały zważeniu i zbierały się w załamaniach zmarszczek, dodatkowo je uwydatniając.
Spodziewałam się minimalnego spłycenia zmarszczek mimicznych i tu się zawiodłam. Efekt tego działania był jednak piorunujący w przypadku mojego Lubego, u którego to zmarszczki uległy nie tylko znacznemu spłyceniu, ale również jego cera stała się wyraźnie napięta i wygładzona. Zaobserwowałam jednak poprawę kolorytu i rozjaśnienie skóry wokół oczu.
Nie zapycha. Duży plus za zawartość filtrów i wydajność.

Reasumując: w moim przypadku nie sprawdził się i nieco mnie rozczarował. Nie spełnił moich oczekiwań i nie wywiązał się z najważniejszej i właściwie pierwszorzędnej obietnicy producenta, czyli spłycenia zmarszczek mimicznych.

Punktacja: 3,5/6






Aqua, Dicaprylyl Carbonate, Cyclopentasiloxane, Glycerin, Isohexadecane, Ethylhexyl Triazone, Butyl Methoxydibenzoylmethane, Dibutyl Adipate, Octocrylene, Cetearyl Alcohol, Glyceryl Stearate Citrate, Ammonium Acryloyldimethyltaurate/VP Copolymer, Glyceryl Stearate, Pentapeptide-18, Acetyl Hexapeptide-*, Dextran, Caprooyl Tetrapeptide-3, Polyester-&, Neopentyl Glycol Diheptanoate, Myristyl Myristate, Tocopheryl Acetate, Parfum, Allantoin, Sodium Citrate, Phenoxyethanol, Ethylhexylglycerin, Caprylyl Glycol, Urea, Disodium Phosphate, Biotin, Citric Acid, Methylisothiazolinone





4/6


Pojemność: 30 ml
Cena: ok. 50 zł

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz