04 lipca 2013

Pastelowe trio od Primark

Coraz częściej przekonuję się, że intuicja jest zdolnością, której nie należy ignorować. Zwykle utwierdzam się w tym przy okazji błahych spraw, ale są one nie mniej ważnym dowodem, że to dziwne przeczucie ma niewiarygodną wartość. Tak też było ostatnio, kiedy nieprzeciętnie zmęczona wracałam po całym dniu pracy. Nie miałam już siły zupełnie na nic, a dodatkowo przytłaczała mnie świadomość czekających na mnie obowiązków domowych. Otumaniona i kompletnie pozbawiona życia siedziałam w tramwaju, kiedy nagle mnie dopadło. Jakiś wewnętrzny głos podpowiadał, abym wysiadła w centrum miasta i zajrzała do Primarka. Po głowie krzątała się myśl, że może ponownie pojawiły się upragnione i wyczekiwane świeczki, obok których nigdy nie potrafiłam przejść obojętnie, ale natura dusigrosza nie pozwalała mi ich nabyć, bo i po co Ci kolejne kurzaki, których i tak już nie masz gdzie stawiać (?). W ostatniej chwili podniosłam swoją szanowną i resztkami sił podążałam do celu, zastanawiając się po jasną ciasną. Jakież było moje ożywienie i zaskoczenie, kiedy ujrzałam regał dziewiczo wypełniony obiektami mojego pożądania i dodatkowo opatrzony tabliczką SALE. W sekundzie zapomniałam o głodzie, zmęczeniu i pozostałych sprawach, które ciążyły na moich barkach. Ba, nawet wykrzesałam z siebie na tyle energii, by przelecieć pozostałą część piętra i zadowolona, że po raz kolejny intuicja mnie nie zawiodła, ruszyłam na włości. 

Pamiętacie jeszcze kubko-świeczki, które zaprezentowałam kilka postów wcześniej? No, to możecie o nich zapomnieć, bo te słodkości biją je na łeb, na szyję.

A czy Wy często ulegacie wewnętrznemu głosowi i zdajecie się na zdolności intuicyjne? Jakie są Wasze doświadczenia w tym zakresie?

18 komentarzy:

  1. aa są przecudne!! zakochałam się <3
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. urocze świeczki :) mogą być niezłą ozdobą pokoju :)

    OdpowiedzUsuń
  3. kubko- świeczki lodowe wyglądają ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cudaśne! A co do kolczyków gofrów to jak je pokaze na blogu to chętnie się z Toba podzielę jeśli będziesz maiła ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piekne :) Ale ja bym nie kupila, bo byloby mi szkoda je spalic ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czasem bywało, że nie wiedziałam, co mam brać, na co patrzeć! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Swoją drogą, prześliczne te świeczki :D Pewnie żal byłoby mi je palić :D

      Usuń
  7. ale cudeńka! a po wypaleniu świeczki może uda Ci się je jeszcze jakoś wykorzystać np. jako mieszkanko na kolczyki lub coś w tym stylu? :DD

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne, słodkie są ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. napewno bym kupila! przesliczne!
    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń